همه چی از همه جا

12 ویژگی که از سیستم عامل جدید آندروید 5 انتظار داریم 

فناوری اطلاعات > نرم افزار - جدید ترین سیستم عامل آندروید موسوم به Key Lime Pie یا آندروید 5.0 در اکتبر و هم زمان با جشن تولد 5 سالگی آندروید، عرضه خواهد شد.

کیک لیمویی یا همان Key Lime Pie قرار است تغییرات جدیدی را در خود داشته باشد که مهمترین آن به گفته کارشناسان، عملکرد و پرفورمنس سیستم، چند اجرایی شدن اپ ها خواهد بود. 

بسیاری از کاربران لیستی از آرزوهای خود برای این سیستم عامل تهیه کرده اند که در اینجا سعی می کنیم 12 ویژگی یا فیچر مورد نظر را با هم بررسی کنیم:


 


12- امنیت بهتر


علی رغم محبوب تر شدن سیستم عامل آندروید، امنیت در آن هنوز دغدغه خاطر بزرگی محسوب می شود و گوگل پلی یا همان فروشگاه گوگل، با داشتن صدها اپ آلوده به بدافزار دست و پنجه نرم می کند. اخیرا کمپانی امنیتی BlueBox با کشف master key یا کلید حیاتی، متوجه شد 900 میلیون اپ روی گوگل پلی قابل هک شدن هستند که این رقم وحشتناکی محسوب می شود.

بنابراین تیم آندروید باید امنیت را در سرلوحه کارهای خود قرار دهد تا مشکلات این بخش حل گردد.


11- پروفایل عملکرد و پرفرمنس

در آندروید، پروفایل پرواز flight mode یا سایلنت silent mode وجود دارد اما کاربران اغلب دنبال پروفایل پرفورمنس هستند تا در موقع انجام کارهای حرفه ای، بیشترین عملکرد را از سیستم دریافت کنند. اجرای اپ ها با بهینه سازی سی پی یو و ذخیره انرژی از آرزوهای کاربران آندرویدی است. موتورولا و سامسونگ اغلب با بهینه سازی اختصاصی و اجرای فناوری هایی مانند Blocking Mode و Smart Actions کمی از خواسته های کاربران خود را برآورده ساخته اند. ذخیره باطری در شب در رنج گوشی ها و تبلت های نکسوس دیده می شود.


10- پست صوتی ویژوآل

این سرویس برای کاربران امریکایی موجود است و شاید وجود اپ روی خود آندروید برای پست صوتی، بتواند آرزوی کاربران را برآورده سازد.
9- google now


این اپ application در سال 2011 معرفی شد و بدلیل در دسترس نبودن این سرویس برای همه کاربران، شاید در آندروید 5 بتوان این نقیصه را جبران کرد.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 15:25
اکبر نجاتی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی از همه جا و آدرس akbar.n.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 17198
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1